تردميل تردميل .

تردميل

تردميل استرانگ ES 8600

تردميل استرانگ ES 8600 موتوري با قدرت 3 اسب بخار دارد كه تا وزن 150 كيلوگرم را تحمل مي كند. ابعاد تسمه تردميل 145.5 * 50 سانتي متر بوده كه محدوده دويدن را مشخص مي كند و تردميل تا 22 كيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 20 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد كه در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جك گازي دوباره نصب مي شود. مانيتور اين تردميل استرانگ نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، كالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي 5 برنامه از پيش تعريف شده در 10 مرحله ،1 برنامه دستي است. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. اين تردميل محصول چين بوده كه 2 سال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۸:۵۶ توسط:هايپرجيم موضوع:

تردميل استرانگ ES 800 C

تردميل استرانگ ES 800 C موتوري با قدرت 3 اسب بخار دارد كه تا وزن 150 كيلوگرم را تحمل مي كند. ابعاد تسمه تردميل 145.5*51 سانتي متر بوده كه محدوده دويدن را مشخص مي كند و تردميل تا 22 كيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 20 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. دستگاه قابليت تاشوندگي دارد كه در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جك گازي دوباره نصب مي شود. مانيتور تردميل نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، كالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي 5 برنامه از پيش تعريف شده، هريك داراي 10 مرحله و يك برنامه دستي است. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. اين تردميل محصول چين بوده كه 2 سال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۷:۲۹ توسط:هايپرجيم موضوع:

تردميل استرانگ ES 660CM

تردميل استرانگ ES 660CM موتوري با قدرت 2 اسب بخار دارد كه تا وزن 120 كيلوگرم را تحمل مي كند. ابعاد تسمه تردميل 130*45 سانتي متر بوده كه محدوده دويدن را مشخص مي كند و تردميل تا 16 كيلومتر سرعت دارد. شيب دستگاه تا 15 درجه برقي است و مي توان شدت تمرينات را با استفاده از آن افزايش داد. اين تردميل استرانگ قابليت تاشوندگي دارد كه در صورت عدم استفاده مي توان آن را بست و با جك گازي دوباره نصب مي شود. مانيتور تردميل نمايشگر سرعت، زمان، مسافت، كالري و ضربان قلب است. اين تردميل داراي 9 برنامه از پيش تعيين شده ، يك برنامه دستي است. اين تردميل مجهز به گيره ايمني است تا در صورت بروز حوادث احتمالي منجر به توقف سريع دستگاه شود. اين تردميل محصول چين بوده كه 2 سال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۶:۰۵ توسط:هايپرجيم موضوع: